متاسفانه فکر کنم تا حدود ۴ماهگی
منم هنوز دخترم جیغ گریه الان سرماهم خورده بدتر
فقط قطره اینفاکول معجزه میکنه از سیسمونی فروشیا بگیر بهش بده درست میشه
قبل خواب حتمن حمومش کن با اب گرم رو ب ولرم
کیسه اب گرم رو به ولرم بزار رو شکمش
بدنش و روغن بزن قشنگ ماساژ بده شکمش و بزار اروم بگیره
براش لالایی پخش کن
وای خدایا منم همینطور تالان خوب نشد
منم الان پسرم کولیک داره
آره طفلی بچه منم اشکاش میریزه بچم هلاک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.