۱۱ روز ب بعد تنها بودم
بله من با خرافات و اعتقادات کاری ندارم، اما از لحاظ تجربه میگم زن زائو هر لحظه حالش یکجوره ی تایمی خوبه ی تایمی بد، ممکن خوابش بیاد و بچه دسشویی کرده باشه اگر کسی نباشه تا بچه عوض کنه هم بچه میسوزه و اگر خواب الود عوض کنه بچه ممکن از دستش بیوفته ، بچه شیر میخواد مادر دسشوی داره اونوقت داستان چی میشه تازه من خودم تا ۱۰ روز اصلا نمیتونستم ب بچم دست بزنم از عوارض سزارین بود ک سردرد داشتم و فقط دراز کشیده خوب بودم
نمیدونم قدیمیا چی ب ذهنشون میرسید ک همچین چیزایی میگفتن ولی خب تنها نباشین بهتره حالتون هنوز کامل خوب نشده یکی باید باشه مراقب کوچولوتون باشه
این آل چیه همه میگن میاد میشه توضیح بدین
من بیست روز خونه بابام بودم رفتم خونم تنها بودم
عزیزم بخدا که اینا خرافاته
اگر چهل و یکمین روز آل بیاد چی؟
پس همیشه یکی کنارمون باشه؟
بعد آل چقدر دقیقه که اگر یک روز از ۴۰ روز بگذره دیگه کاری نداره!
خودتو نگران این چیزا نکن همش چرت و پرته
اره درسته
میگن عزیزم ولی شما بالای سر خودتو بچه ک میخاین بخوابین قرآن بزار ذکر بگو تا چهل روز دیر وقت خودتو بچت بیرون نرید یا موقع اذان بیرون نرید ت شب بسم الله بگو زیر رخت نشستی یا رد شدی بسم الله بگو
من سی روز بیشتر خونه مامانم نبودم
خب من ۱۰ روز نهایتا مادرم پیشم هست و میره..
آره راسته گلم
وا مگه میشه ۴۰ روز همش یکی پیشت باشه🙄
من از شلوغی سریع خسته میشم
چرا؟ ؟؟
اره عزیزم
۱۰ روز
آره درستهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.