اتفاقا من شنیدم میگن ببندی بهتره وگرنه بعد از شیردهی آویزون میشه خیلی،
از این سوتینای شیردهی بگیر که کاپش سفت نیست سینه توش راحته. برای پس دادن شیرم پد سینه بگیر بزار تو سوتین
نه بابا سوتین شیردهی ببند هم ازاده هم راحت
والا من قبلنا سوتین نمیبستم الان از بس لباسام و لباسا خوده بچه خیس میشه سوتین میبندم که حداقل به سوتین بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.