۳ پاسخ

اتفاقا من شنیدم میگن ببندی بهتره وگرنه بعد از شیردهی آویزون میشه خیلی،
از این سوتینای شیردهی بگیر که کاپش سفت نیست سینه توش راحته. برای پس دادن شیرم پد سینه بگیر بزار تو سوتین

نه بابا سوتین شیردهی ببند هم ازاده هم راحت

والا من قبلنا سوتین نمیبستم الان از بس لباسام و لباسا خوده بچه خیس میشه سوتین میبندم که حداقل به سوتین بیاد

سوال های مرتبط