۲ پاسخ

اگه مشکل افزایش و کاهش وزن نداره و رفلاکس .۶شروع کن دیر نمیشه .زودتر بخای دیگه۵

من شروع کردم فرنی ایناش میدم

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان جونم مامان جونم ۱۶ ماهگی