۴ پاسخ

پسر منم همین بود اذیت میشد من شیرشو رقیق تر میزنم یکم پیمانه هارو سر خالی میزنم براس فعلا تا بدنش سازگار بشه بعد دیگه طبق روال عادی میدم بهش

اره یکم ابجوش نبات بده بهش اوایل بعد عادت میکنه منم همینکار کردم

دیگه از شش ماهگی باید ۲بدید
ولی درکل نان شیرخشک خیلی سنگینیه

آره بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی