پسر منم همین بود اذیت میشد من شیرشو رقیق تر میزنم یکم پیمانه هارو سر خالی میزنم براس فعلا تا بدنش سازگار بشه بعد دیگه طبق روال عادی میدم بهش
اره یکم ابجوش نبات بده بهش اوایل بعد عادت میکنه منم همینکار کردم
دیگه از شش ماهگی باید ۲بدید
ولی درکل نان شیرخشک خیلی سنگینیه
آره بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.