انشاالله براشون سبک بیشینه
من امروز ۴ ماهگی 😔☹️☹️☹️
۶ماهگی خیلی سبکتر از قبلیاس
خیلی سبکه نترس
شش ماهگی خوبه فقط یکم تب میکنه
یه دونه هم هست نه مثل دفعه قبلی دوتا پا میزنن
میگن شش ماهگی بهتر چهار ماهگی هست نگران نباش
دقیقا منم به خاطر این که امروز بچم واکسن داره خوابم نمیره مظلوم خوابیده کنارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.