وای خواهر باور کن رفلاکس بدترهههه
همش استرس وزن داری همش لباساش کثیفه گشنش ولی نمیتونه بخوره😭😭😭
منم پسرم هردو رو داره از زندگی سیر شدم
به زودی خوب میشه
ولی رفلاکس بدتره
دختر من هم کولیک داشت هم رفلاکس
ی کوچولو عرق نعناع بااب جوشیده.یکم نبات بذش
اخی بگررردم خدا بهت صبر بده
رفلاکس بدتره به نظرم نمیدونم این دردا کی میخواد تموم بشه
اینفاکول رو امتحان کردی براش؟
خداااا قووووت
عججججب چیز غولیه این کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.