بچم رو شیر میدم سینم زخم شده چیکار کنم ؟چی خوبه

۱۰ پاسخ

کرم نخر ک تاثیرنداره من خریدم بیخود بود بلااستفاده مونده قبل و بعد شیردهی شیرتو بمال هاله قهوه یی سینه رو کامل بده دهنش زخم نشه

بهترین درمان شیر خودته بعد اینکه بچه شیر خورد یکم سینه تو فشار بده شیری که میاد با انگشت بکش رو جای زخم دوروز انجام بدی بهتر شدنش رو متوجه میشی

پماد شقاق سینه ماتیلدا برای من خیلییی خوب بود ، به علاوه ماساژ با شیر خودت بعد از اینکه بچه رو شیر دادی

از داروخونه پماد بگیر یه چند روزم بدوش تو شیشه بده

ببین عزیزم من خودم کلی کرم خریدم ولی فقد باید دورش رد بشه تا خوب شه همین ولی با شیر خودت خیسش کن یکم یا روغن حیوانی بهش بزن قبل شیر دادنم حتما شینتو بشور

من ک هرکاری کردم هرچی کرم خریدم فایده ای نداشت

تتراسایکلین خوبه ولی حتما بعدش که خواستی شیر بدی سینه ات رو با شامپو ای چیزی بشور

روغن حیوانی بزن سر سینت ، من کرم گرون خریدم فایده نداشت روغن خوبش کرد

ازشیرخودت بمال به نوک سینت خوب میشه

کرم‌شقاق سینه

سوال های مرتبط