۱۰ پاسخ

سلام مامانا دهم پسر من برفکی زده یا همون آف به نظرتون چی خوبه ؟

پسر من اروم شده چند روز یبار میگیره

پسره من تا ۶ ماهگی داشت

پسر من ۴۰ روزش شد تموم شد

اغلب تا پایان دو ماهگی
ولی تا چهار ماهگی کلا رفع میشه

دختر من تا ۶ ماهگی

پسر من تا ۴ ماهگی دلشت

پسر من دکترداروداد دوسه شب بعداروم گرفت

دختر من تا چله بود

دختر‌من هنوز داره.گاهی تا ۶ماه

سوال های مرتبط