تنها ویارم سر پسرم حلواس😂 شما چی

۹ پاسخ

چه جالب منم چند بار هوس حلوا کردم تو بارداری آخرین بار دو شب پیش مادرشوهر برام درسن کرد

منم حلوا و سمنو هوس میکردم🤣

منم ماهای اول فقط حلوا

من جوجه . خودمم نمی‌تونستم چیزی بپزم شوهرم ازبیرون می‌خرید شاید باورت نشه تو‌ دو ماه چهل تومنی جوجه خریده بود

من ویارم شربت انبه بود😂

هبچی اصلا ویار ندارم

من فقط مربا توت فرنگی مربا البالو خدا بخیر کنه ک قند نگیرم

من فک کنم ویارم پفک بود اخه یه شب خیلی حالم بد بود شوهر پفک خرید چنان میخوردم انگار تو عمرم پفک ندیدم و نخوردم یعنی بار هر یه دونه خوردنش جیگرم حال میومد . 😂

اخ گفتی

سوال های مرتبط