چه جالب منم چند بار هوس حلوا کردم تو بارداری آخرین بار دو شب پیش مادرشوهر برام درسن کرد
منم حلوا و سمنو هوس میکردم🤣
منم ماهای اول فقط حلوا
من جوجه . خودمم نمیتونستم چیزی بپزم شوهرم ازبیرون میخرید شاید باورت نشه تو دو ماه چهل تومنی جوجه خریده بود
من ویارم شربت انبه بود😂
هبچی اصلا ویار ندارم
من فقط مربا توت فرنگی مربا البالو خدا بخیر کنه ک قند نگیرم
من فک کنم ویارم پفک بود اخه یه شب خیلی حالم بد بود شوهر پفک خرید چنان میخوردم انگار تو عمرم پفک ندیدم و نخوردم یعنی بار هر یه دونه خوردنش جیگرم حال میومد . 😂
اخ گفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.