۳۶ یا ۳۷ میکشن از الان ماساژ پرینه رو شروع کن البته اگه میخوای طبیعی زایمان کنی
من بارداری اولم خیلی درد داشت بخیه سرکلاژمو کشیدم ولی دفعه دوم خیلی کمتر درد داشت و قابل تحمل بود فقط قبلش ماساژ پرینه داشته باش یکی دوهفته قبل کشیدنش که یکم دهانهی واژنت نرم بشه و موقع کشیدن اذیت نشی این تجربه ی منه
چون منع رابطه هستی واژنت خشک شده یکم ماساژ بدی دردش کمتر میشه
۳۶الی ۳۷ برای زایمان طبیعی
نه دیگه اون رو تو اتاق عمل زمانی که زایمان میکنی بخیه رو برمیدارن اون موقعه هم تو بیحسی نمیفهمی
به من گفت ۳۸ یا۳۹بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.