بخیه سرکلاژ کی بکشیم
اونایی ک تجربه دارن درد داره یا نه

۵ پاسخ

۳۶ یا ۳۷ میکشن از الان ماساژ پرینه رو شروع کن البته اگه میخوای طبیعی زایمان کنی

من بارداری اولم خیلی درد داشت بخیه سرکلاژمو کشیدم ولی دفعه دوم خیلی کمتر درد داشت و قابل تحمل بود فقط قبلش ماساژ پرینه داشته باش یکی دوهفته قبل کشیدنش که یکم دهانه‌ی واژنت نرم بشه و موقع کشیدن اذیت نشی این تجربه ی منه
چون منع رابطه هستی واژنت خشک شده یکم ماساژ بدی دردش کمتر میشه

۳۶الی ۳۷ برای زایمان طبیعی

نه دیگه اون رو تو اتاق عمل زمانی که زایمان میکنی بخیه رو برمیدارن اون موقعه هم تو بی‌حسی نمیفهمی

به من گفت ۳۸ یا۳۹بیا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری