۱۹ پاسخ

من دیگه دارم شیر خشک میدم فقط ی هفتس

آره دقیقا بعد واکسن دوماهگیش اینطوری شد

عزیز پیدات نمیکنم

باشه عزیزم مرسی

راستی خانم گل واکسن چهار ماهگی سخت بود

آره دقیقا انشالا تنشون سلامت
ممنون عزیزم خدا دخترتو واست نگهداره

خدایا
چرا منی ک انقد عاشق شیرینی ام و داری امتحان میکنی

آره منم
حلوا شکری ام میخوردم ولی نمیدونستم داره اونم اونم دیگه قطع شد

عسل چی ؟اونم داره

ای بابا

پس چی بخوریم

ارده و کنجد و دلستر ام آلرژی دارن؟

نمیدونم تا کی ادامه داره

خیلی سخته واقعا گاهی وقتا هوس شیرینی خامه میکنم ولی نمیشه

نوزاد شما ب غیر پروتین گاوی به چیز دیگه آلرژی نداره مثلا تخم مرغ مربا توت فرنگی میوه های فصل تابستون؟؟

خاستی لینک بدم بیا روبیکا گروه بچه های آلرژی تجربه هاشون میگن

آره دقیقا همینطوره نمیدونم از چیه
هیچی نمیتونم بخورم از همه چی محدود شدم
همه مواد عذایی ها هم دارن اکثرا

خون ندیدم ولی صورتش همیشه قرمز

بله متاسفانه

سوال های مرتبط