۳ پاسخ

عزیزم یک ماه طول میکشه باید صبوری کنی

هنوز زوده که, من پیش دکترش رفتم گفت تازه از ۲ سال و نیمی شروع کن، براش توالت فرنگی گرفتم بهم گفت فعلا جمعش کن اصن نبینتش

وای منم هرکارمیکنم پسرنمیگه دارم دیونه میشم

سوال های مرتبط