من از اولم هرروز میرفتم چه ضرری داره فقط تایم کوتاه برو
واییییی خیلی سخته تابستون بدتره گمون نکنم
یه بار داشتم سقط میکردم دکترم گف هرروز برو حموم تا دهانه رحمت باز بشه میگن آب گرم باز میکنه باز اطلاعی ندارم سعی کن تند تند نری اگ هم میری با آب ملایم خودتو بشور
نمیشه نرفت مخصوصا الا که هوا گرمه
اگه ۳۷ هفته هستی نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.