خانوما حموم رفتن زیاد ضرر دارع؟

۱۱ پاسخ

آب گرم و سره پا موندن ضرر داره
چهارپایه ببر بشین و آبو خیلی ولرم کن و بیشتر از ۲۰ دقیقه طول نده منم ب خودم باشه زیاد میمونم رو گوشی برا ۱۵ دقیقه بعد ساعت تنظیم میکنم ساعت که زد دیگه فوری آبکشی

من الان که میرم حموم بعد که بیام بیرون شکمم درد میگیره

اره هفته های بالا زیاد نرو میری سریع بیا بیرون

من که هرروز میرم

نه ولی آب خیلی داغ نباید بزنی

هرچیزی زیادیش خوب نیس
زیاد تو حموم نمون وقتی میری هم حتما یه چهارپایه ای چیزی باشه بشینی

اره تو هفته های بالا خوب نیس

نه من یک‌روز درمیون میرفتم

اره اگه میری زود بیا بیرون

زود ب زود رفتی هم سعی کن زود بیای بیرون

نه ولی بارداری یکم مراعات کن میگن برای اینکه زودتر باز بشی دوش بگیر

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان تمامِ من مامان تمامِ من هفته سی‌وششم بارداری
مامان نلا مامان نلا ۳ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی