۵ پاسخ

نه عالیه ماشالله

رو نمودار نبود ینی؟
پسر منم دور سرش زیاد رشد میکرد تاخیر حرکتی هم ک داشت من سی تی دادم گفتم سالمه ژنتیکه

نه خوبه بچه منم ۹تا یکسال ۲سانت زیاد شده بود۴۵بود شده ۴۷

معمولا دور سر ژنتیکه دختر من رشد دور سرش کمه به باباش رفته

اگه زیاد بود بهداشت میگفت
خواهرشوهر من دور سر بچه اش ی سانت بیشتر از نرمال بود بهش گفته بود ببر دکتر

سوال های مرتبط