۵ پاسخ

اگه رفلاکس یا کولیک نداره آپتامیل ساده بگیر بده.خوشمزس بچه ها دوس دارن

مولتی ویتامین بده تا گشنه بشه به دکتر بگی میده

سه ساعت یکبار بهش شیر بده زیاد نیاز نیس بخورع

وزنش چنده

کل روز حساب کردی چقدر میخوره؟

سوال های مرتبط