به این حرفا گوش نده منم عکس سونو بچمو گذاشتم با ضربان قلب ۱۶۶ همه گفتن دختره
سونو ۱۲ هفته هم گفت دختره
ولی رفتم سونو ۱۸ هفته گفت پسره
ولی هرچی هست الا تو وجود تو داره رشد میکنه چیزی نگو که خدا قهرش بگیره هر دو نعمته زندگی هستن
ببین به پسر میخوره
ضربان قلب پسر منم ۱۷۴ بود بعد هی میگفتن دختر هستش که زیاده بعد پسر بود ولی دوستم ۱۴۵ بود بهش گفت بچت پسره دختر شد از این لحاظ گفتم.
اکثرا اونایی ک پیشت سر هم میان یک جنس میشن
و اینکه شنیدم اگه علائم بارداری شبیه هم باسه جنسیت فرق میکنه ولی اگه علائم شبیه هم نباشه جنسیت یکیه
سلام خوبی اکه میخایی جنیستو زود بدونی برو آزمایش مندل
۴ تومن بده ۴ روز جوابش میاد
پسره🤩
ای ننه مبارکککککهههههه😍فکرکردم الکی گفتی بهم🥲انشالله به سلامتی
حدس میزنم دختره
مبارکه عزیزم هرچی هس سالم باشه انشالله اونی که دلت میخواد بشه بهت احتمال ندادم؟من وقتی برای دخترم باردار بودم۱۱هفته گفتن دختره
بعدشم مگه میشه از رو ضربان قلب تعیین جنسیت کرد اخه بچه من پسره ولی ضربان قلبش همیشه 166 162بوده اولین سونوگرافی ک رفتم برای قلبش 166در دقیقه بود
عزیزم اصلا ب حرف مردم گوش نده دختر پسر نداره هر دو نعمت خدا هستن خواهر شوهر من ۱۲ساله میره دکتر ۸بار ای وی اف کرده ولی خب متاسفانه نمیگیره ب تو خدا همینجوری نعمت داده قدرشو بدون عزیزم هیچ کار خدا بی حکمت نیس ب حرف مردم اگر بخوای گوش بدی باید سرتو بزاری زمین بمیری
ای جان چقدر این تفاوت سنی رو دوست دارم مبارکتون باشه😍
دخمل
ضربان بالا ۱۶۰دختره
دخترهه
پسرمن ضربان قلب،ش زیادبود..پسر من میگم ..
حست چی میگه حالت بابچه اولت یکیه یامتفاوته
ده هفته مشخص نمیشه چیه که انشاالله سلامت باشه
اولین رابطه بعد چهله گرفته انگار چون الان ۱۰ هفته اشه 😁
دخترع
اخی مبارکه پر خیر و برکت باشه ان شاالله 😍بچه های ناخواسته خدا خواسته و خواستنی ترن
منو بردارمم کمتر از یگ سال اختلاف سنی داریم مامانم اذیت شد بنده خدا ولی سختی هاش گذشت الان شیرینی هاش مونده
عزیزم مبارکه
دوماه نیمته که
تو این مدت پریود نشدی شک نکردی به بارداری؟
دختره🙊.
بنظرم دختره
شکل سرش مثل دخترهاست
دختر خانم
دوباره حامله شدی
ضربان قلب بالای ۱۴۰ دختره
برا من که درست بود
ماله خودته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.