به نظرم از کم خونی هست. کم خونی ادم عصبی میشه. اول فشارت چک کن. رنگ ادرارت هم زرده از گرمیه.
گرمی زیاد خوردی؟؟؟امروز و دیروزچ خوردی؟سیر و خرما و چیزهای گرم خوردی
سونو هم بده حتما من آنزیم های کبدیم نرماله ولی تو سونو مبد چرب کرید یک به دو دارم منم گاهی کهیر میزنم
حتما یه سونو ی شکم لگن بده کبدوکیسه صفرات وچک کن
کم خونی هم چشمو زرذ میکنه
از کم خونیه
جگر بخور
آناناس
ففول
زردی نگرفتی یا همون یرقان اسم دیگشه .
برو دکتر گلم
نخود فرنگی خوردم یعتی باقله ای شدم؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.