۹ پاسخ

به نظرم از کم خونی هست. کم خونی ادم عصبی میشه. اول فشارت چک کن. رنگ ادرارت هم زرده از گرمیه.

گرمی زیاد خوردی؟؟؟امروز و دیروزچ خوردی؟سیر و خرما و چیزهای گرم خوردی

سونو هم بده حتما من آنزیم های کبدیم نرماله ولی تو سونو مبد چرب کرید یک به دو دارم منم گاهی کهیر میزنم

حتما یه سونو ی شکم لگن بده کبدوکیسه صفرات وچک کن

کم خونی هم چشمو زرذ میکنه

از کم خونیه
جگر بخور
آناناس
ففول

زردی نگرفتی یا همون یرقان اسم دیگشه .

برو دکتر گلم

نخود فرنگی خوردم یعتی باقله ای شدم؟؟

سوال های مرتبط