سلام از شروع چهار ماهگی ...
قلب مامان من خیلی عاشقتم 😍♥️

۶ پاسخ

انتی رفتی ؟

سلام ما به تو😍😍

ای جانم الهی به سلامتی بغلش کنی🤲🏼🤩
برا منم دعا کن به سلامتی و خوشی بگذره دوران بارداریم❤️

انشاالله به سلامتی این روزها رو بگذرونی عزیزم

ماشاالله چه زود شد چهارماه

بسلامتی عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری