دلبخواه نیس عزیزم خدایی نکرده شیر نداشته باشی مجبوری شیرخشک بدی
نه نیازی نداره
آخه آدم نمیدونه چی پیش میاد بگیر بعدا لازم میشه
فلاسک برای دمنوشی چیزی بخوای بخوری
چای میبری با فلاکس
خودت وهمراهت می خوری
نه دیگه عزیزم مگه اینکه شیرت کم باشه شیر خشک نیازت بشه
نه من نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.