۶ پاسخ

۳۵ هفته اینا خوبه برای بستن ساک

من بستم ساکمو ولی خب میگن زوده از الان هرجور خودت راحت تری
من شیشه شیر و فلاسک گذاشتم نهایت یا میزارن ببری یا نمیزارن

بیمارستان ک اجازه نمیده محض احتیاط بذار
چون من شیر نداشتم برا بارداری قبلم شیر خشک و شیشه نبرده بودم
دخترم از شیر نخوردن زردی گرفت خودشون ترسیدن با سرنگ شیر خشک بهش دادن

۳۶ هفته ببند . بزار حتما

بیمارستان اجازه نمی‌ده شیر خشک بدی
مگر اینکه شیشه شیرو با شیر خودت پر کنی
من میخام شیر دوش بزارم بنظرم خیلی ازار دهنده‌س یکی بچتو هی وصل کنه به سینت😂
اما نگرانم زود باشه اون موقع از شیشه شیر استفاده کردن

برای احتیاط بزارید شیشه شیر و فلاسک
ولی زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی