شما که دوقلویین دیگه موقع اشه آماده کنین
مامانم همیشه میگه زن حامله باید هفت ماهگی ساکش بسته آماده باشه🥺
من ۳۳ هفته بستم
سونو و آزمایش ها شناسنامه و کارت ملی
پوشک و دستمال مرطوب و زیرانداز تعویض و دستمال خشک کن
سه دست لباس (شلوار و تاپ و بلوز و کلاه )جوراب ۲ تا و دستکش
قنداق فرنگی و پتو دورپیچ نازک
شیشه شیر و پستانک و بندش و فلاسک
فعلا همینان واسه خودمم سه چهار روز قبلش میبندم
من ۳۰هفته بستم
۳۶هفته همکاری کردن و سزارین شدم☺️
من که 33 هفتع بستم به نظرم دیر بود ولی اون موقع وسایلا رو خریدم و تکمیل کردم و ساکمم بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.