۴ پاسخ

شما که دوقلویین دیگه موقع اشه آماده کنین
مامانم همیشه میگه زن حامله باید هفت ماهگی ساکش بسته آماده باشه🥺

من ۳۳ هفته بستم
سونو و آزمایش ها شناسنامه و کارت ملی
پوشک و دستمال مرطوب و زیرانداز تعویض و دستمال خشک کن
سه دست لباس (شلوار و تاپ و بلوز و کلاه )جوراب ۲ تا و دستکش
قنداق فرنگی و پتو دورپیچ نازک
شیشه شیر و پستانک و بندش و فلاسک
فعلا همینان واسه خودمم سه چهار روز قبلش میبندم

من ۳۰هفته بستم
۳۶هفته همکاری کردن و سزارین شدم☺️

من که 33 هفتع بستم به نظرم دیر بود ولی اون موقع وسایلا رو خریدم و تکمیل کردم و ساکمم بستم

سوال های مرتبط

مامان غوره مامان غوره هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی