خانما خوردن کره بادام زمینی مشکلی داره ؟؟؟

۷ پاسخ

نه خیلیم خوبه

من‌میخورم مدام
حتی بعضی وقتا خالی خالی😃

حساسیت میه

چه مشکلی داره میتونی با موز یا توت فرنگی بخوری کاملا سالم و مقویه

بادام زمینی من شنیدم می‌گفتند حساسیت زا هست

بستگی داره به نظر دکترتون به من گفت نخور نه کره بادام زمینی نه خود بادام زمینی

من بعنوان عصرونه میخوردم ب اندازش میگن خوب هم هست
اما باعث سوزش معده میشه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری