ببر دکتر بخورش بده خوب میشه
بهش بارهنگ بده سینه رو ملایم میکنه
بچه منم یه ماه پیش مث همین بود. من بردم دکتر
بهش شربت سفالکسیم هر 6 ساعت 1 سیسی(۱ قطره چکان)
شربت پلارژین کیدز هر ۸ ساعت 1/5 سیسی
و یه اسپری بینی داد.
فایده نکرد. یعنی خیلییی سرفه میکرد و پشتشم دست میزدی خس خس میکرد.
باز شربت آیورامی گرفتم فایده نکرد.
تو یکی از محله های شهرمون یه فردی هستش، بردم به اون.
یه آمپول زد. گفت این آمپولو برای کسایی که سینه پهلو میشن و میان هم میزنم. گفت درجهٔ یک آمپول عصر یکی اومد به اون زدم و تموم شد. این درجه دو هستش. 300 تومنم پول گرفت.(مفت)
طی ۴ روز خبری از خسخس و سرفه و این چیزا نبود.
بچه منم همین جوریه نمیدونم چکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.