از فلاکس دخترمنم همینجوری دکتر بردم عکس از معده انداختم گفت رفلاکس داره دارو داده چون وزن دهی هم کم بود آبریزش دهان داشت
نه گاهی اوقات در طی شبانه روز احساس میشد طوری که اگه بغل کسی بود میگفت سرما خورده؟
گرم نگه دار دختر برادرم اینجوری بود پشم گوسفند داخل یه پارچه تمیز براش گزاشتیم روس سینش مامانش میزاشت با دنبه بز هم میگن اب کنی بزنی خوب میکنه ولی دیگه ما اینکارو نکردیم
من قطره پروتکت پویا دادم . دکترش ۲۵روزش بود داد گفت تا ۹مذهگی بخوره
واقعا عالی بود .روزی ۵قطره
پسر من سرما خورد خس خس سینش موند بردم دکتر بهش اسپری ونتالکس داد یه بار زدم خوب شد
من بچه ام از بدو تولد تا ۶ ماهگی اینطوری بود متخصص اطفال گفت نرمی حنجره هست و به مرور برطرف میشه
یا از رفلاکس یا بینیش کیپ میشه از اونه ،دختر من بینیش کیپ میشه خیلی قطره بینی میریزم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.