کیا بعداز غذا بلافاصله چایی میخورن

۵ پاسخ

مادر شوهرم اینا
منم میخورم باهاشون ولی ن زیاد،نصف فنجون

بعضی وقتا مخصوصا اگه کباب باشه بعدش دلم‌چای تازه دم‌میخواد

ما حداقل ۱ ساعت بعد

من

دومادِ عمه ی من 😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان وانيا مامان وانيا ۲ سالگی