دوستانی که تو هفته من هستن باید این هفته ازمایش قند بدیم فقط؟؟؟

۳ پاسخ

آره چهار مرحله ای منم این هفته دارم

سلام
دکتر به من گفت ۲۴تا ۲۸ باید آزمایش قند انجام بدم
هنوز انجام ندادم

تا ۲۸ هفته وقت داری انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی
مامان قندم🩵 مامان قندم🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری