۷ پاسخ

نه درسته باید ذوزانه حتی تاده بار مدفوع کنن کم کم مدفوعشون سفت تر و کمترمیشه

وای تو این گرونی مایبیبی ۸بار مدفو فقط

پسر من روزی ۱۰ بار پیپی میکنه ماهی ۱ و نیم اضافه کرده

نه کلا بچه هایی که شیر مادر میخورن خیلی دفع دارن . طبیعیه کاملا

بعد یه ماه کم میشه

من نوزادم دفع اش بالا بود اوایل اندازه یه آدم گنده ولی خداروشکر وزن هم خوب گرفت

دخل و خرج باهم همخوانی نداشته باشه وزن نمی‌گیره
دخل و خرجشو باهم مقایسه کن✌️

سوال های مرتبط