نه درسته باید ذوزانه حتی تاده بار مدفوع کنن کم کم مدفوعشون سفت تر و کمترمیشه
وای تو این گرونی مایبیبی ۸بار مدفو فقط
پسر من روزی ۱۰ بار پیپی میکنه ماهی ۱ و نیم اضافه کرده
نه کلا بچه هایی که شیر مادر میخورن خیلی دفع دارن . طبیعیه کاملا
بعد یه ماه کم میشه
من نوزادم دفع اش بالا بود اوایل اندازه یه آدم گنده ولی خداروشکر وزن هم خوب گرفت
دخل و خرج باهم همخوانی نداشته باشه وزن نمیگیره
دخل و خرجشو باهم مقایسه کن✌️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.