۲ پاسخ

نه اگر قرار باشه همه چی تو خونه داشته باشه دیگه بیرون رفتن براش لذت بخش نیست

یه سری چیز ها فقط برای بیرون خونه اس

سلام من نگرفتم ولی خیلی جاگیر و خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان النا و آوینا مامان النا و آوینا ۲ سالگی