۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم

بله عزیزم

اگه چیزای سنگین بلند کردی دیگه اینکارو نکن سعی کن یا شیاف بذار یا استامینوفن ساده بخوری...نس‌کافه و قهوه هم بخوری برای تسکین درد خوبه و کیسه ابگرم بذاراگه هیچکدوم اینا جواب نداد حتماا برو دکتر گلم

سوال های مرتبط