خانما وزن دهی نان اوپتی پرو 1 بیشتره یا نان ساده1

۶ پاسخ

اوپتی پرو همون ساده س
من از اول همین رو دادم
وزنش روی نموداره نه کمه نه زیاده

منم اوپتی پرو میدم خوبه

اوپتی پرو مخصوص رفلاکسیاس،؟؟

من اوپتی پرو میدم ۴ماهگی ۸کیلوعه وزن تولدش۲۹۷۰

بنظرم اپتامیل از همه بهتره

جفتش یکیه

سوال های مرتبط

مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی