۲ پاسخ

بله منم تو خواب کوتاه می‌کردم چون خیلی می‌ترسید
چند وقته هر وقت خودم و همسرم میخواییم ناخن بگیریم پارچه پهن میکنیم وسط خونه میگیم ببین بابا یا مامان ناخن میگیره
برای همین دو هفته ست خوب شده میذاره براش بگیرم اما فقط دستشو ، همچنان از پا میترسه . باید با آرامش

تو خواب کوتاه کن
من الان مدتیه که میشینه پیشم براش کوتاه میکنم خودش دوس نداره یه ذره بلند میشه میگه ناخونم کوتاه کن
ولی قبلا تو خواب کوتاه میکردم
هنوزم پاهاشو تو خواب کوتاه میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو ❤️😘 مامان علی کوچولو ❤️😘 ۳ سالگی