منم دلم میخواد بهش آب بدم چون هوا گرمه نمیدونم درسته یا ن
من چند روزه فقط درحد روزانه۲۰سی سی طی دومرحله بهش آب میدم
چون بچم شیرخشکیه و هوای منطقه ما خیلی گرمه
ادرارش هم خ پررنگ و کم هست
منم بهش آب میدم هوا گرمه
ماکه از بدو تولد میدادیم
آب قند وهل که شکمش رو بشوره
الانم به خاطر شیر کمکی که میخوره آب بهش میدم
من دکترش گفت بهش بده تازه شروع کردم در حد چند قطره بهش میدم
دکتر به من گف بده چون هوا خیلی گرمه از قدیم به بچه ها دادن به خودمونم دادن مگه مشکلی پیش اومده تو اب بده بخدا گناه داره بچه
من دوماهو دو هفتشه بهش میدم چون شیر خودمو اصلا نمیخوره از هفته اولی که به دنیا اومده بود دکترو مرکز بهداشت گفتن بعد هر وعده شیر یه قاشق چای خوری بهش اب جوشیده ولرم بده هم یوبوست نمیگیره هم بدنش بی اب نمیشه الانم که هوا خیلی خیلی گرمه با قطره چکون بهش اب میدم
نه نده بهش خیلی زوده هنوز
من اصلا بهش آب نمیدم چون میگن تا شیش ماه ممنوعه
نه عزیزم اب یا هر نوشیدنی دیگه تا شش ماه ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.