۱۰ پاسخ

پسر منم دقیقا اینارو ک گفتی اینه

دوتا ظرف بیار تو یکیش نخود لوبیا یا هرچی داری بریز یه قاشقم بده بگو بریز تو اون یکی کاسه مشغول میشه
یا زیرانداز پهن کن یه کاسه آب بده توش اسباب بازی ریز بریز بازی کنه
دیوار اپن رو کلا کاغذ بچسبون بگو نقاشی کن
سرگرم میشه

هی ما هم دقیقن همینیم

اقتضای سنشونه منم مث تو کلافم ولی خب بی بی هم این حس مارو متوجه میشه کلافه ترین میشه دمنوش زعفرون بخور ریلکس کن قهوه موزیک ملایم یوگا کن

برمنم همینه هر دقیقه یچی میخاد با اشاره میگه کامل صحبت نمیکنه فقط جیغ داد و ریختوپاش اینجور مواقع ببرش بیرون یا پارک

پسر منم گاهی اینجوری میشه ولی بلد از احساساتش حرف بزن قشنگ توضیح میده ..بچه ها گاهی نمیتونن احساساتشون بیان کنن و به شکل گریه و غر بیان میکنن..پسر من گاهی که کلافه است میگه مامان دلم گرفته میزنه رو دلش میگه بیریم بیرون دلم میگیره خونه🥲یا مثلا وقتی خوشحاله میگه مامان خیلی خوشحالم بابا خونه است..یا تو مامان خودمی..یا اگر ناراحتش کرده باش بهم میگه مامان ناراحتم از مامان.‌میگم چرا پسرم میگه دعوام کردی.....اینا کمک کننده است برای من مادر..اما ۹۹٪بچه ها نمیتونن حساشون و منتقل کنن اصولا و طبیعی اینجوری نشون بدن

کپی بچه من 🥹

وای دختر منم چند روزیه همینطوری شدههههه دیشب رفتیم تولد پدرمو دراورد تامیومدم برقصم از بغل مامانم جیغ میزد گریه میکرد میگف بغلم کن اخرشم گفتک باباش اومد بردش کوفتم شد بخدا

راستی خواهر خوبی؟چخبر از اون موضوعی که گفتی اونا میومدن دنبالت شوهرت کاری کرد؟

هممون به یه بهانه ای دیوونه شدیم بی حوصله شدیم

سوال های مرتبط