۷ پاسخ

پسرمنم خونه ارومه ولی بیرون بچه هارو میزنه موندم چیکار کنم

ن پسر من اينجوري نيس

شاید بچه هاتون تلویزیون زیاد نگاه می کنن یا با گوشی کار می کنن چون اینا بچه ها رو عصبی می کنه

وای پسر من .دیگه حال ندارم توان ندارم دیگه ضعیف میرم همش

نه ربطی به بیش فعالی نداره کلا پسرا اینجوری ان اکثرا

پسر منم همینجوره فک کنم تو پسرا عادیه

دقیقا همین پست من 1 2 ساعت پیش گذاشتم بخدا منم اسیرم پسر من فقط جرعت نداره گاز بگیره

سوال های مرتبط