۵ پاسخ

سینه ام درد میکنن هیچی ندارن اونارو میمکه ولی شیشه شیر ن تو دهنش بزور میکنم نمیخوره

من بچم شیشه شیر نمیگیره چکارش کنم هیچ نو پستونک نمیگیره الان اصلا شیر ندارم بچم فقط گریه از گشنگی

آب بدنش کمه شیر زیاد بهش بده

کم آبی بدن خیلی گرم نگیرش

بو میده ؟ برای دختر من نارنجی بود بوی بدی میداد ازمایش نوشت دکتر دادم عفونت داشت

سوال های مرتبط