مث سونو معمولیه اگ سنگ باسه یا دارو خوب میشه اب ومایعات زیاد باید بخوره اب تصفیه بخوره چون اب های شیر پر سنگ ورسوبه
انشاءالله که نیست با دارو انشاءالله حل میشه
بعله عزیزم یه محلولی میدن ک مثل آب رو آتیشه ، راحت برطرف میشه نگران نباش
تو سه ماهگی سونو گلیه کردن بچمو. هیچی نداشت. فکر کنم دارو بدن اگه سنگ باشه
دارو میدن دکترا حتما بر این موردم. ان شاءالله ک بچتون صحیح و سالمه عزیزم
من تا ۶ماهگی میگرفتم ک از تو شکمم ورم داشت کلیه هاش دیگ نگرفتم. چون همون ۶ماهگی گفتن رفع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.