۸ پاسخ

سلام واکسن گل پسرتون زدین

منم میدم. با پوره موز هم شروع کردم خداروشکر هضمش کرد مشکلی هم نبود خیلی هم دوستش داره😅فرنی با ارد برنج و شیر خشک هم درست میکنم. روزی یه وعده

من از الان میدم کم کم
به منم مامانم میداد طوری نیست

منم شیره بادوم دادم

من یه هفتس شروع کردم
از ۴ ماهگی هر وقت به دوبرابر وزن تولد برسه میتونی شروع کنی

زوده عزیزم بزار ۶ماهش بشه چون معده بچه هنوز خیلی کوچیکه ممکنه که نتونه خوب هضم کنه

بنظرم زوده خودمونم میوفتیم تو دردسر غذا پختن😄

منم دوس دارم بدم همه میدن ولی میترسم

سوال های مرتبط