۷ پاسخ

بجنورد میشناسم فامیلیش یزدانیه قیمت خوب برمیداره

خو اهرم‌موهاشو دوهفته پیش فروخت آدرسشو بلده ۱۵ میلیون ۶۰ یا ۷۰ سانت بود فک‌کنم

میشناسم‌میخوای گلم‌

بعضیا میگن خوب نیست مو بفروشید اخه بعضیا رو دیدید با مو طرف براش دعا میگرند از اون لحاظ

وای دختر تو سالن ما یکی امد موهاش بفرپشه ازش 1ت خریدم همونجا گفتم چرا سرش گلاه گذاشتی این مو بالای 20ت بنده خدا گولش زد رضایت گرفت هرحا میدی اول قیمت کن

بجنورد ابجی منم فروخت اینقدم حجمش بالا بود250گرم70سانت هشت تومن تازه این بنده خدا خوبم فروخته اون تازه بیشتر موهاش مشکی هم بود

خود بجنورد نمی‌شناسم ولی تهران میشناسم

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۱ سالگی
مامان آیرا،،آریوان مامان آیرا،،آریوان ۱۶ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۵ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی