شما ت هفته من رابطه داشتین؟ یواش..

۶ پاسخ

من یکی از ترس هام رابطه نداشتن تو بارداریه🥲🥲🥲
و شاید عمده‌ی ترسم همینه و دلم نمیخواد باردار شم

بستگی داره سرویکس و جفت واینا چطوره
من انتی ۴۰ بود انومالیم ۴۰
از اول بارداریم رابطه داریم مث قبل

من از اول داشتم اما خب دیگه ب شدت قبل نبوده و با احتیاط داشتیم

بله یبار کلا در طول بارداری

بله همین دیشب😂😂

عزیزم بستگی به خودت و نی نی داره اگر مشکلی نداشته باشی رابطه اوکیه

من هیچ مشکلی نداشتم از اول بارداریم هم رابطه دارم ولی با احتیاط

سوال های مرتبط

مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی