من یکی از ترس هام رابطه نداشتن تو بارداریه🥲🥲🥲
و شاید عمدهی ترسم همینه و دلم نمیخواد باردار شم
بستگی داره سرویکس و جفت واینا چطوره
من انتی ۴۰ بود انومالیم ۴۰
از اول بارداریم رابطه داریم مث قبل
من از اول داشتم اما خب دیگه ب شدت قبل نبوده و با احتیاط داشتیم
بله یبار کلا در طول بارداری
بله همین دیشب😂😂
عزیزم بستگی به خودت و نی نی داره اگر مشکلی نداشته باشی رابطه اوکیه
من هیچ مشکلی نداشتم از اول بارداریم هم رابطه دارم ولی با احتیاط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.