مامانا حریره بادوم چطور میپزین؟😊

۳ پاسخ

اگ دخترت هم رفلاکسی هست اصلاااا سمت حریره بادوم نرو ک برای رفلاکسی ها سم هست

خیلی دلم میخواست اسم دخترم و بزارم ارغوان اما خانواده بی تربیت شوهرم
ار، ار می‌کرده ک صدای خر در نیاوردم 😡😡

برای اولین بار
سه تا بادوم درختی خیس میکنی با اب جوش بعد ی ربع تا 20 دقیقه پوستش میکندی راحت
بعدش میکشی پشت چای صاف کن یا الک پودر میشه
ی قاشقدچایخوری ارد برنج
نصف استکان اب میذاری همه رو حل کن بعد بذار رو شعله ملایم مدام هم بزن تا ب غلظت برسه
ن سفت سفت باشه ن شل

روز اول ی قاشق چایخوری میدی
روز دوم دو قاشق چایخوری
هر روز ی قاشق بیشتر کن

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان کسرا مامان کسرا ۹ ماهگی