۶ پاسخ

بعد دخترم آپتامیل بهش ساخت هر ماه 4 تا رو کد ملی بهش میدن که رو هر قوطی شیر 50 هزار تومن تخفیف میخوره چون با کد ملیه

من به دخترم شیر خشک یارانه ای میدادم
4تا دادن هر ماه
دخترم نخورد میدادم به خانم برا بچه اش

والا سهمیه اش میگن 4 تا در ماهه

،۸تاسهمیه چهارتاازاد

۸تا.

سهمیه شیر یارانه‌ای ۸ تا در ماه

سوال های مرتبط

مامان دخملام 🧿 مامان دخملام 🧿 ۱۱ ماهگی