ب بچه من واکسن بدو تولد نزدن چرا؟

۶ پاسخ

زدن گلم جاش نمونده.من برا پسر اولیم اصن جاش نمونده بود ولی الان ک بزرگتر شده جای واکسنش ی لکه ی کوچولویه سفیده.ولی برا این پسرم جاش ی کوچولو برجسته و قرمزه

بعدش از ی ماهگی کامل مشخص میشه جاش اولش اصلا انگار ن انگار

چرا عزیزم‌زدن مال‌ پسرمنم‌ معلوم نیست

کارت واکسن بهت ندادن

به همه میزنن تو بیمارستان عزیزم

بیمارستان میزنن

سوال های مرتبط

مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی