۵ پاسخ

اردیشب دارم میدم فعلا خوبه

از ۶ماهگی

من دکتر رفتم گفت ۶تمام شد باید بدی حتی گفت اگه ۲پیدانشدم تا چند وقت اول همون یک میشه بخوره

6ماهش که تموم شد

از ۶ دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی