اگ نمی خوره بدوش شیرتو با شیشه بده تا سینتی بگیره باز اگ شیشه هم نگرفت با قطره بده من با قطره میدادم
منم بچم تا ۱۰ روز اول این جوری بود اروغشون ک پرستار بیمارستان میگرفت خوب میشد شیرشو میخورد سعی کن ارغنون قشنگ بگیری
اینجور که عزیزم قندش میوفته
دکتر ببری بهتره
مامان جان آروغش رو گرفتین؟
چندساعتی یه بار بهش شیرمیدید
الان حجم شیری که میدید هم مهمه
موقع شیر خوردن 30درجه بگیریدش که اگر رفلاکس داره اذیت نشه
و اینکه حتتتتتما بعداز خوردن شیر حدود 20دقیقه صاف بگیرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.