۱۷ پاسخ

روغن کرچک بخور

منم ۲۵ روز بعد زایمان یبوست شدم میرم دستشویی خون میاد

من دیشب برای اولین بار شیاف بیزاکودیل کذاشتم و‌به دع دقیقه نشد راحتذشدم‌میترسیدم برم سروبس بعد ده روز شکمم کار کرد

کمپوت انچیر گلابی بخور
شیاف بیاکودیل بزار

شیاف بیزاکودیل
شربت لاکسی ژل،لاکتولوز
کمپوت انجیر،گلابی،اینارو بخپر

سوپ بخور تا معده ات ملایم کار کنه

حتما شربت ملین بگیر بخور نباید یبوست بشی

فقط شیاف بزار تا وا کنه بعدش شربت لاکسی ژل بخورهر8ساعت
شیاف بیزاکودیل یا گلیسیرین

یه شیاف بیزاکودیل بذار اب میشه میاد منم‌ تا چند روز پیش یبوست بودم از اول زایمان 😑

من همه چی استفاده کردم خوب نشدم پودر موسلیوم دکترم داد عالی بود

تصویر

من سر زایمانم یبوست شدید داشتم بخیم باز شد متاسفانه فقط شیاف بهم جواب داد مواد غذایی زیاد جواب نمیدن

انجیر خشک چندتا بریز تو آب نرم بشه بخور راحت میشی

شیاف گلیسیرین استفاده کن

قرص جویدنی دایمتیکون بعد هر وعده غذایی یکی بخور

ملین بخور اب زیاد بخور

شیر بخور هرشب قبل خواب انجیر و گلابی و سبزی خوردنم کمک میکنه اگرم نشد برو دارو بگیر

روغن زیتون رو هم بخور هم بزن به مقعدت

سوال های مرتبط