اگر درد ریتمیک داری میگیره و ول میکنه بعد دوباره تکرار میشه و اولش فاصل دردا زیاده ولی بعدش فاصله دردا کم میشه این نشونه انقباض و درد زایمان میتونه باشه
ولی اگر در اثر فعالیت درد داری استراحت کن ببین تغییر میکنی و اینکه حرکات نی نی چطوره
درد زایمان اصلا قابل تحمل نیست دوش ابگرم بگیر و استراحت کن آروم شدی هیچ نشدی بذار تا حدی دردت بگیره که نتونی تحمل کنی بعد برو زایشگاه
استراحت کن اگه با استراحت رفع شد زایمان نیست ، حرکاتشم تست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.