۳ پاسخ

اگر درد ریتمیک داری میگیره و ول می‌کنه بعد دوباره تکرار میشه و اولش فاصل دردا زیاده ولی بعدش فاصله دردا کم میشه این نشونه انقباض و درد زایمان می‌تونه باشه
ولی اگر در اثر فعالیت درد داری استراحت کن ببین تغییر میکنی و اینکه حرکات نی نی چطوره

درد زایمان اصلا قابل تحمل نیست دوش ابگرم بگیر و استراحت کن آروم شدی هیچ نشدی بذار تا حدی دردت بگیره که نتونی تحمل کنی بعد برو زایشگاه

استراحت کن اگه با استراحت رفع شد زایمان نیست ، حرکاتشم تست کن

سوال های مرتبط