کمپوت انجیر و گلابی بخور چیزای نفاخ نخوری
من طبیعی بودم بخاطر بخیه هام تا میتونستم مایعات آبمیوه الو خوردم که شکمم روان کار کنه به بخیه هام فشار نیاد آلو و برگ زرد الو خیلی خوبه هندونه هم همینطور سعی کن غذا های گوشتی زیاد نخوری
من یبوست داشتم شربت منیزیم اکساید هر هشت ساعت
روغن زیتون هم عالیه یه قاشق بخور
وای شربت لاکسی ژل بگیر بخور حتما که یبوست نگیری من خیلی اذیت شدم
شربت لاکسی ژل نصف لیوان یکبار مصرف بخور و 2لیوان اب روش و راه برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.