۵ پاسخ

دکترت کیه؟؟دکتر من گفت فقط اینا رو رفلاکس اثر میذاره دیگه همه چی بخور
چایی هم کمرنگ میخورم مشکلی نداره اصلا مگه میشه چایی نخورد😅
برای افزایش شیر هم گفت مایعات خیلی زیاد بخور همه چی میتونی بخوری حتی دلستر ولی بدون گاز

تصویر

من تا ۲ ماه و نیم فقط مرغ و کته میخوردم یا کته و گوشت بدون رب و ادویه کم
بعد اون دیگ همه چی میخورم
همچنان بالا میارع ولی کمتر

ولی چای بخور نخوری شیرت خشک میشه

وای پسر منم اینجوری شیر خشک نمیخوره

نه بابا چایی بخور اگه نخوری شیرت خشک میشه

سوال های مرتبط